loading...
سایت امیداسپرت|روکش صندلی،دزدگیر،سیستم،چراغ اسپرت،نئون،لوکس،زنون
Mehdi Sport بازدید : 1147 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 

استرس بار-امیداسپرت

استرس بار (میله تعادل) :

استرس بار وسیله ای است که در داخل موتور در فاصله بین دو سر کمک بسته می شود و از نزدیک شدن اتاقک کمک ها به یکدیگر جلوگیری می کند و در مرور زمان از گیجی اتومبیل در سرعت های بالا جلوگیری میکند.استرس بار برای اتومبیل هایی که رینگ و لاستیک اسپرت دارند لازم است.

 

←پایداری اتومبیل را در سرعت های بالا حفظ میکند
←ضربه وارده به یک چرخ را در کل سیستم تعلیق تقسیم میکند و در نتیجه فشار ضربه کاهش و طول عمر قطعات جلوبندی افزایش می یابد.
←اتومبیلی که استرس بار نداشته باشد به علت داشتن رینگ و لاستیک بزرگ به مرور زمان ضربه وارده به چرخ اتاقک کمک ها را از بالا به هم نزدیک میکند و اتومبیل در سرعت بالا گیج می شود.
←بستن استرس بار حالت کمبود یک ضلع مربع را تکمیل میکند.
←استرس بار در پیچ ها تعادل ماشین را حفظ می کند و اتومبیل را بعد از پیچ زودتر به حالت تعادل می رساند و در نتیجه اتومبیل با زمان کمتری طول پیچ را طی میکند
← به علت نیروی گریز از مرکز اتومبیل در پیچ ها به بیرون پیچ پرتاب می شود اما اتومبیلی که استرس بار داشته باشد کمتر از مسیر پیچ خارج می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت امیداسپرت با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. بزرگترین آرزوی ما این است که علاقمندان صنعت خودرو بتوانند تمامی نیازهای خود را در وب سایت "امیداسپرت" بیابند و امیدواریم که بتوانیم اعتماد و توجه تمامی شما عزیزان را به خود جلب کنیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه