loading...
سایت امیداسپرت|روکش صندلی،دزدگیر،سیستم،چراغ اسپرت،نئون،لوکس،زنون
Mehdi Sport بازدید : 124 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

اپشن های ال90-نمدی درب صندوق و انتهای صندوق

این نمدی زیر درب صندوق عقب نصب می شود و بیشتر جنبه زیبایی دارد ، مثلاً زمانی که صندوق پران نصب کرده باشید می توانید با این نمد سیم کشی ها را مخفی کنید !

 

این نمدی در انتهای صندوق عقب ال 90 و پشت صندلی های عقب نصب می شود و از دیده شدن پشت صندلی های عقب از صندوق جلوگیری می کند.

اگر دقت کرده باشید انتهای صندوق شیب دارد و اکثر لوازم در اثر حرکت قل خورده و به این قسمت می روند که با نصب نمد انتهای صندوق این مشکل نیز برطرف می گردد.

Mehdi Sport بازدید : 106 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

اپشن های ال90-قاب محافظ سینی عقب

قاب محافظ سینی صندوق تندر 90 ، یکی از محصولات آپشن جدید و بسیار کارآمد خودرو تندر می باشد که واقعاً کمبود آن مخصوصاً برای کسانی که از صندوق خودرو به دفعات استفاده می نمایند محسوس است.

ماشین هایی همچون سمند ، پرشیا و ... هم در بخش سینی صندوق عقب دارای این قطعه می باشند که متاسفانه تاکنون توسط کارخانه بر روی تندر قرار نگرفته است ...!

این محافظ بر روی سینی صندوق نصب شده و پوشش و محافظی در برابر خراش و آسیب به قسمتهای فلزی و نمایان کنار اهرم قفل درب صندوق عقب می باشد.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می فرمایید ، در اولین عکس ، سینی صندوق بدون محافظ با خط و خش های بسیار مشهود است و دومین عکس نمایانگر محافظ سینی نصب شده می باشد که ظاهر شکیلی به صندوق عقب بخشیده و از دیده شدن و یا آسیب دیدن آن قسمت جلوگیری می نماید.

Mehdi Sport بازدید : 80 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

اپشن های ال90-کنسول فابریک

اپشن های ال90

این قطعه کنسول زیر آرنجی است که بین دو صندلی راننده و شاگرد بر روی ترمز دستی نصب می شود و از داخل کنسول می توانید به عنوان فضایی برای قرار دادن اجسام مثل موبایل استفاده کنید و در ضمن حس راحتی در هنگام رانندگی به راننده القا می کند.

Mehdi Sport بازدید : 211 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

اپشن های ال90-مینی کنسول

اپشن های ال90

متاسفانه این قطعه جز حذفیات تولیدات داخلی از تندر است و با اضافه کردن این قطعه فاصله بین داشبورد و کنسول پر شده و نمای بسیار خوبی به داخل اتاق می دهد.

Mehdi Sport بازدید : 76 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

اپشن های ال90-سردنده طرح مگانی

سر دنده طرح مگانی دقیقاً به شکل سردنده اتومبیل مگان طراحی شده و نمای زیبایی به داخل خودرو می بخشد.

برای دوستانی که از خودرو تندر 90 مدلهای تولید سال 88 به قبل استفاده می نمایند این سر دنده مشکل در دست گرفتن سردنده های فابریک را کاملاً بر طرف می کند و بسیار خوش دست می باشد.

بخش رویه سر دنده کرومی می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

Mehdi Sport بازدید : 251 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

اپشن های ال90-کفپوش کامل چرم فابریک اتاق

اپشن های ال90

 

کفی کامل چرم اتاق تندر 90 مارک بابل و در رنگ مشکی و طوسی است.

با نصب این کفی دیگر کف ماشینتان زود کثیف نمی شود و راحت با یک دستمال تمیز می گردد و واقعاً چیز جالبی است.

Mehdi Sport بازدید : 263 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

اپشن های ال90-درپوش ایربگ

درپوش ایربگ برای تندرهای E0 و E1 و کلاً مدلهای بدون Airbag شاگرد که جای خالی Airbag شاگرد را پر می کند و مثل مدلهای E2 می شود.

این درپوش ها در دو مدل کامل و نیمه ارایه می گردد.

 

Mehdi Sport بازدید : 292 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

اپشن های ال90-ارم استیل روی فرمان

 

آرم کرومی روی فرمان تندر 90 که دقیقاً جای آرم رنو روی فرمان که خالی است قرار می گیرد و با چسب چسبانده می شود و ظاهر بسیار زیبایی به نمای داخلی خودرو می دهد.

 

درباره ما
وب سایت امیداسپرت با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. بزرگترین آرزوی ما این است که علاقمندان صنعت خودرو بتوانند تمامی نیازهای خود را در وب سایت "امیداسپرت" بیابند و امیدواریم که بتوانیم اعتماد و توجه تمامی شما عزیزان را به خود جلب کنیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه