loading...
سایت امیداسپرت|روکش صندلی،دزدگیر،سیستم،چراغ اسپرت،نئون،لوکس،زنون
Mehdi Sport بازدید : 106 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

اپشن های ال90-قاب محافظ سینی عقب

قاب محافظ سینی صندوق تندر 90 ، یکی از محصولات آپشن جدید و بسیار کارآمد خودرو تندر می باشد که واقعاً کمبود آن مخصوصاً برای کسانی که از صندوق خودرو به دفعات استفاده می نمایند محسوس است.

ماشین هایی همچون سمند ، پرشیا و ... هم در بخش سینی صندوق عقب دارای این قطعه می باشند که متاسفانه تاکنون توسط کارخانه بر روی تندر قرار نگرفته است ...!

این محافظ بر روی سینی صندوق نصب شده و پوشش و محافظی در برابر خراش و آسیب به قسمتهای فلزی و نمایان کنار اهرم قفل درب صندوق عقب می باشد.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می فرمایید ، در اولین عکس ، سینی صندوق بدون محافظ با خط و خش های بسیار مشهود است و دومین عکس نمایانگر محافظ سینی نصب شده می باشد که ظاهر شکیلی به صندوق عقب بخشیده و از دیده شدن و یا آسیب دیدن آن قسمت جلوگیری می نماید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت امیداسپرت با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. بزرگترین آرزوی ما این است که علاقمندان صنعت خودرو بتوانند تمامی نیازهای خود را در وب سایت "امیداسپرت" بیابند و امیدواریم که بتوانیم اعتماد و توجه تمامی شما عزیزان را به خود جلب کنیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه